Tänään on neljänneksi viimeinen ilta Whitewaterissa. Kovin monelle ihmiselle olen jo joutunut sanomaan hyvästit, huomenna täytyy hyvästellä kämppikseni Missy. Varmasti ikävöin kaikkia täältä saamiani kavereita, kyllä sitä vaan on kiintynyt ihmisiin viidessä kuukaudessa. Huomisen jälkeen täällä ei olekaan kuin muutama minun lisäkseni, ja minun täytyykin keskittyä pakkaamiseen ja siivoamiseen. Masentavaa, mutta totta.

Maanantaina menemme Chrisin kotiin leikkimään veneelle, hän asuu järven rannalla. Chris, minä, Damontae ja Brooke vietämme viimeisen päivän porukalla yhdessä, ja sitten täytyy hyvästellä Chris ja Damontae. Tiistaina mennään Brooken kanssa Racineen ja keskiviikkoaamuna lähdetään New Yorkiin. Siellä on tarkoitus kierrellä ympäriinsä, mennä katsomaan Broadway-musikaali Rent, shoppailla ja viettää viimeiset yhteiset päivät hyvin. Se tyttö on kuin amerikkalainen minä. Ja tietysti olen opettanut kaikki parhaat juttuni sille, ei kulu päivääkään ilman laama-sanan viljelyä tai maukumista. Hrr, kauhistuttaa jo etukäteen 10 päivän päässä olevat hyvästit. En halua ajatella sitä ollenkaan, mutta melko vaikeaa sen ajattelemattominenkaan on.

Nyt täytyy mennä viettämään iltaa kavereiden kanssa, viimeinen Whitewater-iltama edessä. Näihin kuulumisiin, näihin tunnelmiin. Koitan vielä päivittää ennen kuin palaan Suomeen.

Tässä vielä muutama kuva kampukselta.

1565048.jpg

1565055.jpg

Vasemmalla näkyy University Center, jossa on muutama ravintola, toimistotiloja, auditorioita, keilarata, elokuvateatteri, biljardihuone.

1565061.jpg

Kuluneiden kuukausien koti. Kuva on vino, mutta siitä näkee silti jotakin. Asun siis taaimmaisessa rakennuksessa kolmannessa kerroksessa.